Nos últimos anos, o modelo educativo tivo que adaptarse ás circunstancias actuais, dando maior protagonismo ás ferramentas e recursos dixitais, así como á propia modalidade de e-learning.
Os modelos de e-learning responden a un tipo de formación que non require asistencia, baséase na transmisión de contidos en liña. Dentro desta modalidade podemos atopar numerosas variantes en función das súas características.
Durante a pandemia, toda a comunidade educativa viuse obrigada a recorrer a este tipo de ensinanzas e o profesorado tivo que formar e desenvolver a competencia tecnolóxica para adaptar a transmisión dos contidos previstos á modalidade en liña e que estes fosen traballados, desenvolvidos e interiorizados. .por estudantes con polo menos o mesmo éxito que en persoa.
Neste sentido, as aplicacións web e as ferramentas e recursos dixitais convertéronse nun aliado indispensable para o profesorado que, a pesar de volver á docencia presencial, segue sendo de gran axuda en numerosas situacións de aprendizaxe.
Hoxe dende Dismedia queremos compartir con vós unha listaxe cuns recursos que dende a nosa experiencia consideramos moi valiosos e útiles para traballar contidos na aula de diferentes formas, tanto en liña como presencial:
Edpuzzle: é un sitio web que permite editar vídeos e incluír preguntas durante a reprodución que manteñan a atención do receptor, entre outras funcións.
Genially: é unha aplicación web que permite a creación e deseño de presentacións ou xogos interactivos con calquera temática. Esta aplicación permite crear contidos con moita interactividade, ideal para chamar a atención e motivar aos estudantes.
Canva: é unha aplicación web para crear e deseñar presentacións ou carteis de calquera tipo e tamaño. ideal para flashcards ou pósteres decorativos.
Exelearning: é un programa de código aberto para crear contidos educativos. Permite crear recursos educativos con diferentes contidos: textos, materiais multimedia e tradicionais, actividades interactivas, ligazóns a Internet… Elixir e personalizar o deseño dos devanditos recursos e exportalos en diferentes formatos: páxina web, ePub, SCORM (para Moodle e outro LMS)…
Educaplay: é unha plataforma web cunha ampla biblioteca de xogos interactivos de diferentes temáticas e niveis xa deseñados que poden ser reutilizados e unha opción para crear o teu propio contido.
Bookcreator: é unha aplicación web para crear un libro interactivo no que gravar os contidos traballados con texto, imaxes e audio.
Metaverse: páxina web que permite deseñar experiencias de realidade aumentada. É ideal para xogar na aula.
Cospaces: é unha aplicación web que permite a creación de mundos virtuais nos que posteriormente podemos estar inmersos.
Scratch: é un sitio web para programar, é tan intuitivo que é perfecto para ensinar aos estudantes a programar. Tamén conta con numerosos modelos que logo se poden adaptar ao contido, dándolle á aplicación un segundo uso como é a programación de xogos interactivos para reforzar o contido.
Makecode: é un sitio web moi parecido ao scratch que serve para programar a placa microbit, a aplicación conta cun simulador desta polo que non é necesario ter a placa para comezar a programar.
Liveworksheets: é unha web de exercicios interactivos, sobre case calquera tema, algunhas das fichas publicadas nesta páxina pódense imprimir para resolver facilmente.
Que outros recursos coñeces? Cres que son un bo aliado para a aula? Usaches algunha das nosas listas? Como foi a experiencia? Lemoste nos comentarios. E se queres recibir máis información ou afondar con algún recurso concreto, non dubides en contactar connosco, estaremos encantados de asesorarte.
Leave A Comment