Últimamente dende Dismedia recomendamos uns recursos interesantes e útiles para traballar o deseño 3D e a realidade virtual e aumentada nas aulas, pero sabemos en que estamos traballando realmente? Hoxe imos explicar un pouco en que consisten estes novos mundos e como poderiamos sacarlles o máximo proveito na aula.
O primeiro paso sería coñecer os tres tipos de realidade que existen e as súas características:
- Realidade aumentada: non necesitas lentes, consiste en incrustar obxectos virtuais nun escenario real visto a través da cámara do dispositivo que se utiliza en cada momento, normalmente un smartphone ou unha tableta.
- Realidade virtual: as lentes son imprescindibles para a inmersión nun mundo virtual no que o único real é a persoa que as leva. É o que se usa normalmente nos videoxogos.
- Realidade mixta: é unha especie de realidade aumentada pero con lentes, o escenario segue sendo real pero non en directo, é dicir, está previamente gravado e mapeado para posteriormente ser usado coma se fose virtual a pesar de ser un lugar real. Pódense engadir obxectos virtuais.
Son tres os contornos completamente dixitais que, ademais de traballar os contidos de cada actividade que se deseña con eles, permiten que o alumnado adestre a súa conciencia lóxico-espacial.
Referímonos aquí ao deseño 3D tamén porque é un importante punto de coñecemento, xa que todos os obxectos virtuais que atopamos nestes escenarios están deseñados con software 3D.
O uso desta ferramenta dixital na aula motiva moito o alumnado e proporciona resultados moi interesantes ademais de ser recursos fundamentais para promover metodoloxías activas e cultura maker.
Os contidos e actividades a traballar poden ir dende o deseño dun obxecto 3D para incrustar nun dos mundos ata a cartografía dun lugar concreto, pasando polo deseño dun mundo virtual, a execución dun proxecto 2D que posteriormente poderá cobrar vida, etc.
Para comezar cos nosos alumnos en mundos virtuais, a mellor opción é comezar polo deseño de obxectos e continuar coa realidade aumentada, non precisa de gran cantidade de recursos e permítenos traballar todo tipo de contidos, dende plantas e órganos. do corpo humano mesmo as diferentes formas xeométricas, etc. Podemos programar obxectos para que aparezan nun momento determinado ou xerar xogos para o alumnado, incluso en niveis máis avanzados poden ser os propios alumnos os que crean os videoxogos.
Xa probaches estas ferramentas antes? que pensas? Con que actividade/proxecto os utilizaches? Lemoste nos comentarios!
Leave A Comment